7 Ağustos 2011 Pazar

Yakında geliyorum...



Uzun zamandır sitemi takip edemiyorum,hatta bırakın takip etmeyi düğmesini bile açamıyordum bilgisayarın.Ama sonunda çocuklar uyumuşken bir fırsatını bulup girdim netteki hayatıma..İşe başladığımdan beri hobi ,el işi yapmak lüks oldu benim için.Uykusuzluk ve yorgunlukda fazla.Eh napalım dedim artık bir yere kadar!Ramazan zaten insan susamamak için elinden geldiğince hareket bile etmiyor :)
Aklımda bin tane yapacağım hobi işleri var ancak saklıyorum şimdilik dimağımdaki çekmeceli dolabımda :)
Gelgelelim şimdi de DGS sınavına çalışmayı soktum aklıma.Maymun iştahlımıyım nedir :))
Nedendir bilmem bir gazla gelecek seneye girmeyi düşünüyorum sınava.Bunca işin arasında ders çalışmayı da eklersem bırakın klonlanmayı türevimi alsalar yetişemeyeceğim biliyorum :) Ama olsun!Denemek de güzel bu hayatta..
Benden şimdilik bu kadar.
Herkese iyi ramazanlar,hayırlı iftarlar..:)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...