27 Haziran 2014 Cuma

Merhaba
Uzun bir aradan sonra tekrar bir yazı ile karşınızdayım.Sanki tv de program yapıyorum.Ne alaka..neyse bozmayın beni :D
Uzun zamandır kek yapma isteğim, önceki yaptığım keklerin sönük ruhsuz hallerini hatırlattığından yeni arayışlar içine girmiştim.
Sonunda ilk olarak bir arkadaşımın önerisi olan TEFAL'in kek kalıbını aramakla geçti.Ancak kalıbı ararken karşıma KAISER marka kek kalıbı çıktı.Hem de TEFAL mağazalarında.Satış temsilcisi arkadaş sağolsun bana bu markayı önerdi.Profesyonel pastacıların tercihi olduğundan söz etti.Bende hemen atladım tabi!:)
3 tanesi 70 tl olan bu kampanyadan yararlandım.Bazı sitelerde 60 tl bilginiz olsun.Tükenmiş ama olsun başka yerlerden bulunabilir :)


Şimdi gelelim bu kalıp ile yaptığım tarife:
Youtube da www.kekevi.com adresinden bulduğum bir kek tarifini uyguladım.Bu tarif de ne kadar ölçü verilmişse aynen uyguladım ancak bilginiz olsun bende şeker az geldi.Kabarma ise SÜPER!neredeyse 2.5 katına çıktı.Kek kalıbından ayrılması ise şöyle anlatayım çevirirken çıktı geldi.Zor topladım.









Gerçekten de hem KAISER kek kalıbı hemde aşağıdaki adres de bulunan kek tarifi bana yeniden kek yapmanın kapılarını açtı.
Umarım sizde dener ve mutlu olursunuz.Sevgiler.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...